lauantai 4. kesäkuuta 2016

Lankakaupoilla Tampereella


Keksin vähän harhaanjohtavan otsikon, mutta sillä mennään. Ostin Adlibrikseltä Dropsin Fabel lankaa. Lanka on ohuinta mitä olen neulonut, mutta eniten itseäni kuitenkin hirvitti miten toimitus tulee onnistumaan (aikaisemilla kerroilla ei ole mennyt ihan nappiin). Langat tuliva noin viikko sitten ja olin tyytyväinen. Tilasin tosiaan kuusi kerää, joista yksi on jo puikoilla (KYH työ 1).


Pääsin lopultakin käymään Lankamaailmassa, josta olen jo haaveillut jonkin aikaa (mummoni vinkkasi minulle paikasta). Isäni, joka heitti minut aamusta miittiin, kuskasi minua myös kahteen lankakauppaan. Kauppaan menin ostamaan 2,5 puikkoja Dropsin Fabel lagan takia ja löysinkin kivat puikot, jotka perinteisesti unohtuivat kuvista... Lisäksi oli pakko ostaa yksi kerä Blend bamboota, jotta ostosten summa ylittäisi 10€ ja saisin kaksi Fiori kerää ilmaiseksi!


Lisäksi käytiin Ompelijanmaailmasta, josta nimestään huolimatta löytyy myös lankoja! Isäni itseasiassa halusi itse käydä täällä, koska tunsi omistajan/pitäjän joten sinne siis mentiin. Mukaan tartuin 6-säiketistä Regiaa sekä tarvikkeet itse virkattuun pussukkaan. Enää tarvitsee löytää jostain ohje!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti