keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

PLF miitin aikaan saannoksia osa 1

Miittiplanspiraatio 1 oli PLF logon värit!

Sain miitin aikana niin paljon valmiiksi, että jaan kuva bujostani kahteen postaukseen. En tee kahtapostausta siksi, että olisi vähän kirjoiettavaa vaan koska en jaksa käyttää mahdottomasti aikaa yhteen postaukseen! Mulla olisi hirveesti kuvattavaa ja kirjoitettavaa, mutta en vaan ole saanut kuvattua. Tai itse asiassa viime aikoina olen ja olen saanut tänne blogiinkin paljon, mutta silti olisi paljon kirjoitettavaa. Esimerkiksi joku tarkka silmäinen on saattanut huomata, että ei mun bujossa ole kierteitä, mutta yllä olevassa kuvassa on. Eli olen saanut ostettua/tehtyä uuden bujon. Siitä joskus hamassa tulevaiseedessa lisää. 

Miittiplanspiraatio 2 eli kohti unelmia. 
PLF ryhmän perustajat kertoivat miitissä, että koko ryhmä sain alun "pienen tytön unelmasta". Tämä sivu sai alkunsa myö aivan samasta. Olen aina ollut vihreydestä kade kaikille, jotka pääsee spaguun. Niin kuin kuvasta voi päätellä niin hyvin ei ole alkanut, mutta jotta alkaisin tsemppaan lupaan näyttää sivun kolmen viikon päästä! Nyt on siis pakko saada sivuun merkintöjä! Ruudukko oli ensimmäinen bujoon pirtämä ruudukko, koska olen pelännyt viivojen vinoutta yms. Hyvä siitä minusta kuitenkin tuli!

Uskalsin lähteä heti piirtämään toista taulukkoa!
Tästä tuli vähän veikeämpi sivu! Oli aivan pakko saada
käyttää uusia rakkauksiani, mt washiteippiä!

Kuukausinäkymä tarroilla

Halusin kokeilla ensimmäistä kertaa myös kuukausinäkymää, mitä voi helposti täydentää. Aikaisemmin minulla on ollut vain sivu, johon ole kirjoittanut ainoastaan tärkeät päivämäärät eivätkä ns tyhjät päivä näy niissä ollenkaan. Tällä aukeamallani käyttämät tarrat olivat goodiebagissa.

Ostin miitissä myös tarroja, joilla tein elokuun kuukausinäkymän.
Lisäksi tein ihan normisivuja.

Päätin kokeilla riittäisikö, jos puolitan A5 sivut.
Kun pääsen tähän vaiheeseen, niin selviää silloin.

PS. Olen päättänyt arpoa toisenkin voittajan, jonka takia on toinenkin palkinto! Osallistu arvontaa täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti