keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Bujon heinäkuun sivuja

Teippitarhalta vähän aikaa sitten tilattu keltainen mt washi. Tykkään :)

Käytän

  • washeja
  • tarroja
  • vanhoja ohutkärkisiä tusseja

Bujoani varten olen tosiaa vain yhden kynän ostanut! Muuten olen käyttänyt omia vanhoja kyniäni. Olen kuitenkin ikäni kirjoitellut päiväkirjoja sekä joskus myös kirjeitä, joten olen pyrkinyt niitä kyniä käytteleen loppuu. Välillä kuitenkin tuntuu, että noista kynistä ei lopu IKINÄ muste tai mikäli niin sisällä sitten onkaan...


Aivan uutena juttuna tällä kertaa käytin kuvioleikkuria, jonka ostin/minulle ostettiin muistaakseni kahdella eurolla. Ei ollut kallis! Saa kivasti leikeltyä jämäpapereita bujoon sopivaan muotoon. Ja ehkä saan joku kerta käytettyä tähtejä myös kortteilussa :)


Viimeksi - näitä sivuja askarrellessani - minulle tuli kriisi, että mun kaikki kivat/söötit tarrat on loppu! Ja se on itse asiassa (paria lukuun ottamatta) aivan totta. Eli seuraavan kerran kun käyn kaupassa ja ihailen jotain kivoja tarroja saan ostaa! Voi kuitenkin olla että yritän kuitenkin säästellä rahojani PLF-miittiin, jossa voin ostella tarroja! Loppu kuussa ei sitten taida enää olla rahaa...


Jotenkin en edelleenkään onnistu kuvaan aukeamia kovinkaan hyvin :/ Kameran kanssa ei onnistu, jonka takia on pakko kuvata puhelimella. Puhelimen kuvan laatu sitten on mitä on. EHKÄ joskus saan korjattua kyseisen ongelman tai sitten en. 


Nähdään siis lauantaina Tampereella PLF- miitissä! Katsotaan olenko siihen mennessä saanut tehtyä niitä klemmareita, joita viimeksi pienemmällä porukalla olleessa miitissä uhosin tekeväni :) Jos pieni söpö arvonta paketti kiinnostaa, kannattaa osallitua blogissani olevaan arvontaan :) Seuraava pian tuleva kriisi on se, että mun bujo on täynnä! Miten mä tuun selviään tästä? Mistä ostaa toinen? Mistä löytää kivan paksuisen? Mistä löytää kiva kantisen? Mistä löytää tiukkaan budjettiin sopiva? Miten päästää vanhasta irti? Miten tuun selviään tästä kohtaamastani haasteetsa hengissä rakkaat askartelijat? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti