tiistai 10. huhtikuuta 2018

Muutama kortti


Kummityttö fanittaa suuresti muumeja ja hänen tämän hetkinen suosikkinsa on Pikku Myy. Lahjaksi tyttönen sai lautapelin. 


Kummitytön kortin tein viime tingassa, mutta samalla tuli katseltua sopivia tarvikkeita äitienpäiväkortteihin. Sunnuntaina illalla synttärijuhlien jälkeen tein mummoille kortit. Syy tähän oli se, että oletin äitienpäivän olevan ensi viikolla (eli tällä viikolla). Sainpahan kerrankin tehtyä muutaman kortin hyvissä ajoin :)



Tein tänään viime tingassa synttärikortin äidille. Mä oon viime aikoina alkanut olemaan aina viime tingassa... On muuten inhottavaa. Mutta parempi viime tingassa kuin myöhässä. Yritän parantaa tapani (ei se näin korteissa haittaa, mutta monessa muussa asiassa se on haitallinen tapa).


Kummilapsille tein pääsiäisen kunniaksi kortit! Kummallekin pääsin antamaan kortin käteen. En muistanut ottaa korteista parempaa kuvaa. 

2 kommenttia:

  1. Kauniita kortteja! :) Kun itse saisi joskus aikaiseksi askarrella näitä vaikka varastoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä oon nykyään huono tekeen varastoon kortteja. Tarvitsen jonkun pakottavan asian kuten eräpävän. Olen yrittänyt tehdä kortteja "ihanat ilahduttajat" ryhmään, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi.

      Poista