torstai 15. helmikuuta 2018

Tammikuu Jeminan plannerissa (Sinikara stationery)


Pyysin joululahjaksi tätä kalenteria ja sen myös sain :) Kalenteri on vain puoleksi vuodeksi ja renkaat ovat isot eli ei tarvii pelätä tarrojen paksuutta (tai no en kuitenkaan käytä kohotarroja, mutta ihan perustarratkin tekee paljon, kun niitä on joka aukeamalla).


Etusivulle en toistaiseksi ole uskaltanut laittaa mitään siinä pelossa, että pilaan sen... Jemina kirjoitti nimen itse planneriin, jos niin halusi. Tässä olikin muuten jännittämistä, että mitä mun plannerissa tulee lukeen, koska en sitä tosiaan itse tilannut.


Kuukausi alkaa hyvin tiiviillä muodolla kuusta. Nämä ovat selkeästi paksumpaa pahvia, joten uusi kuukausi löytyy yllättävän helposti plannerissa vaikkei tässä ole sivulla täpejä. Seuraavaksi on sitten seinäkalenteria muistuttava kuukausinäkymä, jota olen hieman koristellut. En oikein vielä tiedä mitä sinne kirjoittaisin, mutta tammikuussa päädyin kirjoittamaan kaikista tärkeimpiä asioita kuukaudesta. 



Vuoden ensimmäiseksi kitiksi valikoitui Strawberry lime designs:in (jatkossa SLD) kitti, jota olin käyttänyt jo yhdellä viikolla marraskuussa. Kitin ulkopuolelta on alhaalla oleva sulka washi, muutama tikkireunainen 1/4 poksi (poksit on myös SLD:stä) sekä yksi tarra freebiestä. 


Viikko kaksi minulta jäi koristeluitta (ja on muuten edelleen) ja vahingossa tein yksi kerta siihen sitten viikko nelosen. Älkää kysykö miksi olen laittanut tuonne viikon perään palluran, jossa on kolmonen. Revin sen juuri irti ja kiinnitin tilalle nelosen. En oo sitä muuten aikaisemmin edes tajunnut. 

Joogaavat yksisarviset ja merenneito Labelled with love co -kaupasta. Tytsyt (kirjat sekä soo busy) sekä numerot Sinikara stationery. Ketut Tapio´s daughter kaupalta, joka on muuten pitkästä aikaa auki. Osa tekstipokseista SLD. 


Mä oon ehkä vähän tylsä, mutta mä teen samalla kitillä kaksi viikkoa peräkkäin. Tämä johtuu ehkä osittain siitä, että mulla on usein kotona vain muutama kitti. Viikko tehdessä lasken, että montako kokopoksia yms saan käyttää yhden viikon aikana, jotta saan yhdestä kitistä tehtyä kaksi viikkoa. Tällä tavoin saan ainakin kokopoksit, tekstipoksit ja washit/suikaleet kaikki käytettyä. Aika hyvin kuluu myös erilaiset listat sekä ihan kaikki muutkin tarrat. Huomattavasti jää vähempi tavaraa yli, kun teke kaksi viikkoa yhdellä kitillä. Ja on muuten halvempaakin. Aluksi pelkäsin, ettei näin isoon planneriin riitä puolikas kitti, mutta onneksi olin väärässä.


Viikon neljä kohdalle tarroitan toivottavasti vielä joskus sen viikon kaksi. Eilen sain juuri edellisen viikon tehtyä sekä loppuun vielä sitä edellisen viikon. Ja aloitin tätä viikkoa. Välillä planneroin ihan päivä kerrallaan. Esimerkiksi tänään planneroin eilisen ystävänpäivän. 


Jokaista kuukautta ennen on kolme sivua pisteillä. Niillä aijon pitää mun bujohimon hallussa. Ja onhan mulla itseasiassa kaksi perusbujoajin itselläni...


Ps. Järjestän omien penkkareideni kunniaksi arvonnan facebookissa Planner Lovers Finland -ryhmässä. Kannattaa käydä osallistumassa.

Haluaisin kovasti tietää, että kiinnostaisiko kurkistus mun viime vuoden lopulla pitämääni rengasplanneriin? Siitä ei taida blogissa ainakaan montaa kuvaa olla. Lisäksi minulla on listabujo sekä bujo, joka ei vielä tiedä mikä hänestä tulee isona. Ja onhan mulla lidlin planneri, josta voisin kanssa pari kuvaa napata...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti