perjantai 10. kesäkuuta 2016

Erillainen kortti


Olen rehellisesti sanottuna onnistunut yllättävän hyvin pääsemään irti "turvallisista" korteista ja päässyt testaileen erilaisia asettelumalleja. Olen niin hyvin päässyt eteenpäin, että olen onnistunut hukkaan johonkin mun kakku-/pitsipaperit, joita käytin aluksi todella paljon... Olen siis syystä toimintaani korttisaralla tyytyväinen. Tässä kortissa todella erilaista itselleni on se, että pääpaino on tekstissä eikä ole erikseen mitää korttikuvaa/3d-kuvaa, joka on kortin tärkein asia. Jatkossa kun vaan muistaisi/uskaltaisi ostaa elävämpiä pohjia sekä käyttää korteissa tilkkupussissa olevia kuviopapereita niin tulee kivaa lisää korttiin. Tässä kortissa ei ole mielestäni mitään uutta uutta, mutta kohtalaisen uusi on setti mistä tuli tausta paperit. Lisäksi tungin korttiin ton kukan sekä dropseja, jotka ovat uusinpia hullutuksiani :) Tämä kortti on paperipaaton kortti 25/45.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti