lauantai 7. toukokuuta 2016

Kesken, kuun ostokset sekä saamiani lahjuksia


Äitini motkotti minulle paripäviää sitten, että minulla on liian monta työtä kesken. Puollustauduin sillä, että asia ei ole hänen päätettävissään. Kutoja mummu (äidin äiti) oli lisäksi paikalla ja ilmoitti heti kättelyssä, että on hänelläkäni aina useampi pipo kerrallaan tekeillä. Kuvassa on kaikki keskeneräiset SUKAT. Pari päivää sitten minulla oli lisäksi vielä äidin sukat puikoilla eli yhteensä seitsemän sukkaa tai viisi paria (kohta alan jo väkertämään parittomille paria). Tällä hetkellä tärkeysjärjestyksessä on iskän synttärisukat (harmaat nallesta), omat ohkaset sukat (vihreät nallesta), omat keskipaksut sukat (keltaiset piirakat 7 veikasta) ja viimeisenä muutenvaansukat (kerrosrivinousu 7 veikasta).


Nyt kun lankapaasto on loppunut, on lankojen ostelu mennyt hieman yli :) 500g rammaa on tullut vajaassa viikossa ja se on kustantanut noin 25€. Kuvassa on virheellisesti 2 kerää seitsemän veljestä, jotka ostin jo 30.4 ja kuvasta puuttuu 50g red heart baby lankaa, joka on kovaa vauhtia menossa peittoon. Toivottavasti saan kesäloman aikana neulottua Kartano langasta pöytäliinan.




Pikkusiskoni siivoili kaappejaan ja antoi minulle kivoja tarroja bujoani varten :) Lisäksi sain mummolta ja papalta säästöpossun johon he ovat keränneet minulle rahaa 18 vuoden aikana. Säästöpossu täytyy käydä avaamassa pankissa, jonka takia maanantaina sinne minut pyöräni vie.


Tänään kun kävin ennakkoon mummolassa äitienpäiviä viettämässä, sain ottaa mukaani sukkapuikkoja. Vaikka en metallisilla neulokaan ovat ne hyviä pidikkeitä silmukoille, kun joutuu yllättäen aloittaa uuden työn (esim huomaat yllättäen että jollain on synttärit tai äitienpäivä on pian). Otin tähän tarkoitukseen niin 3 ja 3,5 puikkoja. Lisäksi otin 5,0 puikkoja, joilla voin kokeilla neuloa isoveli lankaa. Lisäksi sain mummolta laatikollisen lehtiä. Toivottavasti sieltä löytyy toteuttamiskelpoisia ideoita.


Lisäksi sain vielä tällä viikolla isosiskoltani kirjan (olen hirvee kirjafani) sekä jalkarasvan, joka on itse asiassa merkiltää PartyLite. Kivoja juttuja olen siis saanut sekä ostanut  :)

Huom!
Muistakaa jättää mulle
joku kiva kommenti kommentti
kenttään luettavaksi.
(Vapaaehtoista)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti